Darbuotojas, einantis šias pareigas, vykdo šias funkcijas:
1. planuoja, organizuoja ir kontroliuoja Skyriaus veiklą, užtikrina Skyriaus funkcijų vykdymo kokybę, kvalifikuotą skirtų užduočių ir pavedimų vykdymą nustatytu laiku;
2. skirsto užduotis pavaldiems darbuotojams, nustato jų atsakomybę ir kontroliuoja, kaip jos vykdomos;
3. organizuoja Saugiojo tinklo ir IT paslaugų naudotojų kreipinių priėmimą, analizę ir jų registravimą paslaugų valdymo informacinėje sistemoje, taip pat incidentų šalinimą;
4. užtikrina Saugiojo tinklo ir IT paslaugų katalogo aktualumą;
5. atsako už paslaugų valdymo informacinės sistemos funkcinę plėtrą ir priežiūrą;
6. organizuoja Vyriausybinio ryšio tinklo, Valstybės institucijų ryšio tinklo telefonų, jiems priklausančios įrangos ir ryšių linijų įrengimo, perkėlimo, abonentų aptarnavimo, gedimo šalinimo darbus;
7. rengia Skyriaus nuostatus, pavaldžių darbuotojų pareigybės aprašymus;
8. rengia Skyriaus veiklos planą ir jo ataskaitas;
9. nustato Skyriaus darbuotojams metines veiklos užduotis, siektinus rezultatus, jų vertinimo rodiklius, vertina jų kasmetinę veiklą;
10. teikia siūlymus Departamento direktoriui ar KVTC vadovybei dėl naujų KVTC paslaugų kūrimo;
11. rūpinasi Skyriaus darbuotojų mokymu ir kvalifikacijos kėlimu;
12. teikia siūlymus Departamento direktoriui dėl Skyriaus struktūros, pareigybių sąrašo pakeitimų, efektyvaus žmogiškųjų išteklių panaudojimo, darbo sąlygų gerinimo, darbuotojų skatinimo ir apdovanojimo, perkėlimo į kitas pareigas;
13. saugo jam priskirtą KVTC turtą, taip pat, koordinuoja ir kontroliuoja Skyriui priskirto turto racionalų naudojimą ir saugojimą;
14. užtikrina Skyriaus kompetencijoje esančių sutarčių kontrolę;
15. dalyvauja komisijų ir darbo grupių veikloje;
16. Departamento direktoriaus ar KVTC direktoriaus nurodymu teikia ataskaitas apie jam arba Skyriui priskirtų funkcijų, pavestų užduočių vykdymą;
17. pagal kompetenciją vykdo kitas nenuolatinio pobūdžio su jo funkcijomis susijusias užduotis ir Departamento direktoriaus arba KVTC direktoriaus pavedimus.
Darbuotojas, einantis šias pareigas, tui atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
1. turėti ne mažesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintu išsilavinimu;
2. turėti ne mažesnę kaip 3 metų darbo patirtį konsultuojant informacinių technologijų paslaugų teikimo klausimais;
3. turėti vadovavimo informacinių technologijų paslaugų pagalbos tarnybai (angl. Helpdesk) patirties;
4. turėti ITIL arba lygiavertę sertifikaciją;
5. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius biudžetinių įstaigų veiklą, įslaptintos informacijos apsaugą, kibernetinio saugumo ir valstybės informacinių išteklių valdymą, darbo santykius;
6. turėti vadovavimo ir administravimo įgūdžių, gebėti planuoti ir organizuoti savo ir Skyriaus veiklą, mokėti paskirstyti užduotis, tinkamai nustatyti Skyriaus veiklos prioritetus;
7. gebėti rinkti informaciją, ją analizuoti, vertinti, rengti išvadas ir siūlymus;
8. išmanyti raštvedybos taisykles ir gebėti rengti tvarkomuosius, organizacinius ir informacinius dokumentus;
9. gebėti sklandžiai ir logiškai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
10. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, savarankiškai priimti spendimus;
11. mokėti dirbti MS Office progamų paketu;
12. atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus teisei dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma SLAPTAI, gauti.